« リニアの始発は品川 | Main | 新名神高速バスに乗ってきました(1) »

新名神高速バスに乗ってきました(0)

 今日、名古屋から京都まで新名神高速道路を経由する高速バスに乗ってきました(名鉄バスセンター8:30発、京都駅行き、名阪近鉄バス)。

 明日からそのときの乗車記を書きます。

|

« リニアの始発は品川 | Main | 新名神高速バスに乗ってきました(1) »

バス」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/23421/41741893

Listed below are links to weblogs that reference 新名神高速バスに乗ってきました(0):

« リニアの始発は品川 | Main | 新名神高速バスに乗ってきました(1) »